Bu Blog'da Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi bölüm derslerim için yaptığım ödevlerim bulunuyor.
gg
Çok iyi
Çok saçma
çok iyi
Aptalca
Bravo
harika
gg
YanıtlaSilÇok iyi
YanıtlaSilÇok saçma
YanıtlaSilçok iyi
YanıtlaSilAptalca
YanıtlaSilBravo
YanıtlaSilharika
YanıtlaSil