Sayfalar

14 Aralık 2011 Çarşamba

Kişilik Testi Cevaplarım :)

Esra'nın blogunda yayınladığı http://esrakrhn.tumblr.com/post/14220199597/kisilik-testi-hep-birlikte-deneyelim kişilik testine verdiğim cevaplar ve değerlendirmem.


Cevaplarım:
1-Öğlenden sonra ve akşama doğru
2-Normalden yavaş ve etrafa bakınarak
3-Ellerimi sıkarım
4-Dizler katlanmış ve bacaklar birbirine bitişik olarak
5-Sessiz bir giriş yapıp etrafımda tanıdığım birilerine bakınırım

Değerlendirmem:
Sabahları asla iyi hissedemem uykuma çok düşkünümdür :D Geceleride hiç bişey yapmak istemem (dizi yada film izlemek haricinde) .
Hep hızlı yürüyeyim derim ama etrafa dalıp giderim ve kendime geldiğimde yavaş yavaş yürüyor olurum. Etrafa o kadar bakarımki bazen yola dikkat etmeyip takılırım :D
Daha önce bu konuya hiç dikkat etmemiştim ama sanırım ellerimi sıkarım hele heyecanlı bişey anlatıyorsam yada dinliyosam arkadaşımın ellerini bile sıkabilirim :D
Daha 25 dk önce yatağımın kenarına oturup dizlerimi kendime çekip kafamı dizlerime dayayarak müzik dinliyordum :D En rahat olduğum 2 pozisyondan biri oturaraf bu pozisyondur diğeri ise yatıp cenin pozisyonu almaktır.
Sadece bi partide değil hiç bi zaman ses yapıp ilgi çekmeye çalışan biri olmadım ve ilginin üstümde olmasını sevmemde. Okul partisinde olsaydım sessizce içeri girip kapının önünde Ayşenur, İnci yada Arzu'yu arardım. Yada tüm arkadaşlarımın olduğu bi partiyse İsra ve Hira'yı bulmaya çalışırdım. Bu 5inden birini buldum mu orda King benim demektir :D

Cevaplarımdan anladığım kadarıyla ben Robert hayranı, İngiltere'ye gidip onunla tanışması gereken yada bi şekilde kankası olmam gereken bi kişiliğe sahibim. Sonuç olarak Rob seviyorum işte :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder