Sayfalar

22 Şubat 2012 Çarşamba

Scamper Etkinliği (Gelişim Alanları sf:105)

-HAZIRLIK SORULARI-
Ben: Havuçlar ne renk olur? Büyüklükleri ne kadardır?
Atilla, Noa, Ada: Turuncu olur. Bu kadar. (Yaklaşık bir karış gösteriyorlar.)

Ben: Peki ya havuçlar toprakta ekiliyken büyümeleri için onlara ne veririz? Yada dökeriz?
Ada: Toprak!
Sierra: Yağmur.
Atilla: Su!


-SCAMPER ETKİNLİĞİ SORULARI-
Ben: Siz bir havuç olsaydınız, ne renk olurdunuz?
Harun: Mavi.
Noa: Gökkuşağı rengi!
Ada: Ben 3 renk olurdum. Sarı, kırmızı ve mavi.
Atilla: Yeşil.
Nazlı: Mor ve pembe.
Sierra: Bende mor ve pembe.
Metin: Kırmızı, kahverengi.

Ben: Peki büyük mü olmak isterdiniz, küçük mü?
Noa, Harun, Atilla, Sierra, Metin: Büyük.
Nazlı, Poyraz: Küçük.
Ada: Kocaman!!

Ben: Peki sizi su dışında ne ile sulamalarını isterdiniz? Size ne dökmelerini isterdiniz?
Noa: Limonata.
Atilla: Bende limonata.
Ada: Meyve suyu.
Nazlı: Gül suyu.
Sierra: Bende gül suyu.
Harun, Poyraz, Metin: Meyve suyu.

(Daha sonrada kendilerini bir havuç olarak çizmelerini istedim.)


                                                              İŞTE ÇİZİMLER!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder